ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΠΕ ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ
2018-2019
για Α/θμια εκπ/ση
1. Το λιμάνι του Πειραιά: Αρχαιότητα - Νεότερη εποχή/Εκβιομηχάνιση (Δημοτικό Δημοτικό Ε' & ΣΤ')
1α. Tο λιμάνι του Πειραιά: Νεότερη εποχή - Εκβιομηχάνιση (Δημοτικό Ε' & ΣΤ')
- Ιχνηλατώντας τις αλλαγές ενός τόπου στον χρόνο (Δημοτικό Ε' & ΣΤ')
3.Στον πηγαιμό για τους δημόσιους χώρους : μου προσφέρουν .. τους προσέχω; (Νηπιαγωγείο - Δημοτικό)
4.Δεν πετάω … ανακυκλώνω (Νηπιαγωγείο, Δημοτικό Α’)
5.Νοιάζομαι για τους θησαυρούς της γης : μειώνω/επαναχρησιμοποιώ/ανακυκλώνω (Δημοτικό Β' Γ', Δ’)
6. Φυσικοί πόροι και Διαχείριση απορριμμάτων (Δημοτικό Ε' & ΣΤ')
7. Μια θάλασσα για μας και τις μελλοντικές γενιές: Αλιεία - Τουρισμός (Δημοτικό ΣΤ')
7α. Μια θάλασσα για μας και τις μελλοντικές γενιές: Αλιεία (Δημοτικό Β' , Γ', Δ', Ε')
7β. Μια θάλασσα για μας και τις μελλοντικές γενιές: Τουρισμός (Δημοτικό, ΣΤ' -)
8. Ταξιδεύοντας με ένα γιλέκο στη θάλασσα της παγκοσμιοποίησης (Δημοτικό ΣΤ')
ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΙ ΣΥΝΔΕΣΗ ΤΟΥΣ ΜΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΠΕ ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ |
||||
ΤΑΞΗ ΠΡΩΤΗ (Α') |
||||
ΜΑΘΗΜΑ |
ΕΝΟΤΗΤΑ |
ΚΕΦΑΛΑΙΟ |
ΣΕΛΙΔΑ |
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΠΕ |
ΓΛΩΣΣΑ |
3 |
Μια παράσταση στην πλατεία |
46-60 |
Στον πηγαιμό για τους δημόσιους χώρους. Μου προσφέρουν... τους προσέχω; |
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ |
Ο τόπος μου ενότητα 2 |
Η γειτονιά και το περιβάλλον |
59 |
Στον πηγαιμό για τους δημόσιους χώρους. Μου προσφέρουν... τους προσέχω; |
ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ |
Γ |
Και άλλες ιδέες για δημιουργία |
54-69 |
Δεν πετάω … Ανακυκλώνω |
ΤΑΞΗ ΔΕΥΤΕΡΑ (Β') |
||||
ΜΑΘΗΜΑ |
ΕΝΟΤΗΤΑ |
ΚΕΦΑΛΑΙΟ |
ΣΕΛΙΔΑ |
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΠΕ |
ΓΛΩΣΣΑ |
5 |
Πάμε για ψώνια; |
41 |
Νοιάζομαι για τους θησαυρούς της Γης μειώνω επαναχρησιμοποιώ ανακυκλώνω. |
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ |
46 |
Στην Υπεραγορά |
48 |
Νοιάζομαι για τους θησαυρούς της Γης: Μειώνω Επαναχρησιμοποιώ Ανακυκλώνω. |
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ |
Η συνοικία μου |
|
24-39 |
Στον πηγαιμό για τους δημόσιους χώρους. Μου προσφέρουν... τους προσέχω; |
|
Διάφοροι τόποι |
Μια θάλασσα πλατιά |
90 |
Μια θάλασσα για μας και τις μελλοντικές γενιές: Αλιεία |
ΤΑΞΗ ΤΡΙΤΗ (Γ') |
||||
ΜΑΘΗΜΑ |
ΕΝΟΤΗΤΑ |
ΚΕΦΑΛΑΙΟ |
ΣΕΛΙΔΑ |
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΠΕ |
ΓΛΩΣΣΑ |
Ο κόσμος γύρω μας |
Πώς υιοθετήσαμε ένα κομμάτι γης |
64 |
Στον πηγαιμό για τους δημόσιους χώρους. Μου προσφέρουν... τους προσέχω; |
|
Ο κόσμος γύρω μας |
Τα χαρτιά ανακυκλώνονται |
68 |
Νοιάζομαι για τους θησαυρούς της Γης: Μειώνω Επαναχρησιμοποιώ Ανακυκλώνω. |
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ |
Ζούμε μαζί |
Ενδιαφερόμαστε για την κοινότητα |
17 |
Στον πηγαιμό για τους δημόσιους χώρους. Μου προσφέρουν... τους προσέχω; |
|
Ο Τόπος Ομάδα-Κοινωνία Σχέσεις |
Ενδιαφερόμαστε για το περιβάλλον |
36 |
Νοιάζομαι για τους θησαυρούς της Γης: Μειώνω Επαναχρησιμοποιώ Ανακυκλώνω. |
|
Φυτά και Ζώα του τόπου μας |
Ζώα της θάλασσας |
77 |
Μια θάλασσα για μας και τις μελλοντικές γενιές: Αλιεία |
|
Τι χρειαζόμαστε για να ζήσουμε |
Χρειαζόμαστε όλα αυτά που αγοράζουμε |
98 |
Νοιάζομαι για τους θησαυρούς της Γης: Μειώνω Επαναχρησιμοποιώ Ανακυκλώνω. |
|
Τι χρειαζόμαστε για να ζήσουμε |
Διαφημίσεις παντού |
100 |
Νοιάζομαι για τους θησαυρούς της Γης: Μειώνω Επαναχρησιμοποιώ Ανακυκλώνω. |
|
Τι χρειαζόμαστε για να ζήσουμε |
Οι συσκευασίες μας πληροφορούν |
102 |
Νοιάζομαι για τους θησαυρούς της Γης: Μειώνω Επαναχρησιμοποιώ Ανακυκλώνω. |
ΤΑΞΗ ΤΕΤΑΡΤΗ (Δ') |
||||
ΜΑΘΗΜΑ |
ΕΝΟΤΗΤΑ |
ΚΕΦΑΛΑΙΟ |
ΣΕΛΙΔΑ |
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΠΕ |
ΓΛΩΣΣΑ |
Εμένα με νοιάζει |
|
57 |
1)Νοιάζομαι για τους θησαυρούς της Γης: Μειώνω Επαναχρησιμοποιώ Ανακυκλώνω. 2)Στον πηγαιμό για τους δημόσιους χώρους. Μου προσφέρουν... τους προσέχω;
|
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ |
19 |
Ο Πέτρος στην Υπεραγορά |
48 |
Νοιάζομαι για τους θησαυρούς της Γης: Μειώνω Επαναχρησιμοποιώ Ανακυκλώνω. |
|
26 |
Παραγγελία αναλώσιμων ειδών |
66 |
Νοιάζομαι για τους θησαυρούς της Γης: Μειώνω Επαναχρησιμοποιώ Ανακυκλώνω. |
|
53 |
Άχρηστα κουτιά αλλάζουν όψη |
132 |
Νοιάζομαι για τους θησαυρούς της Γης: Μειώνω Επαναχρησιμοποιώ Ανακυκλώνω. |
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ |
Η φύση είναι το σπίτι μας |
Απορρίμματα: υπάρχουν λύσεις! |
74 |
Νοιάζομαι για τους θησαυρούς της Γης: Μειώνω Επαναχρησιμοποιώ Ανακυκλώνω. |
|
Η φύση είναι το σπίτι μας |
Το πράσινο στις πόλεις |
84 |
Στον πηγαιμό για τους δημόσιους χώρους. Μου προσφέρουν... τους προσέχω; |
ΑΓΓΛΙΚΑ |
Animals |
A visit to the sea turtle rescue centre |
74 |
Μια θάλασσα για μας και τις μελλοντικές γενιές: Αλιεία |
|
Animals |
Animals in danger |
78 |
Μια θάλασσα για μας και τις μελλοντικές γενιές: Αλιεία |
|
Around the city |
At the park |
93 |
Στον πηγαιμό για τους δημόσιους χώρους. Μου προσφέρουν... τους προσέχω; |
|
The school party |
At the super market |
105 |
Νοιάζομαι για τους θησαυρούς της Γης: Μειώνω Επαναχρησιμοποιώ Ανακυκλώνω. |
ΤΑΞΗ ΠΕΜΠΤΗ (Ε') |
||||
ΜΑΘΗΜΑ |
ΕΝΟΤΗΤΑ |
ΚΕΦΑΛΑΙΟ |
ΣΕΛΙΔΑ |
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΠΕ |
ΓΛΩΣΣΑ- ΤΕΥΧΟΣ 1 |
Ο φίλος μας το περιβάλλον |
Η φίλη μας η θάλασσα |
12 |
1)Μια θάλασσα για μας και τις μελλοντικές γενιές: Αλιεία 2)Ταξιδεύοντας με ένα γιλέκο στη θάλασσα της παγκοσμιοποίησης 3) Φυσικοί πόροι: Διαχείριση απορριμμάτων |
|
Ο φίλος μας το περιβάλλον |
Ο φίλος μας ο άνεμος |
16 |
1)Φυσικοί πόροι: Διαχείριση απορριμμάτων 2) Στον πηγαιμό για τους Δημόσιους χώρους. Μου προσφέρουν, τους προσέχω; |
|
Η ζωή στην πόλη |
Η γειτονιά της πόλης |
24 |
Στον πηγαιμό για τους Δημόσιους χώρους. Μου προσφέρουν, τους προσέχω; |
|
Η ζωή στην πόλη |
Πόλη και πολιτισμός |
28 |
Στον πηγαιμό για τους Δημόσιους χώρους. Μου προσφέρουν, τους προσέχω; |
|
Τα ζώα που ζουν κοντά μας |
Τα χαρακτηριστικά των ζώων |
55 |
Στον πηγαιμό για τους Δημόσιους χώρους. Μου προσφέρουν, τους προσέχω; |
ΓΛΩΣΣΑ- ΤΕΥΧΟΣ 2 |
Μουσική |
Τραγούδια και στίχοι |
17 |
Ταξιδεύοντας με ένα γιλέκο στη θάλασσα της παγκοσμιοποίησης |
|
Χριστούγεννα |
Χριστουγεννιάτικο δώρο |
24 |
Ταξιδεύοντας με ένα γιλέκο στη θάλασσα της παγκοσμιοποίησης |
ΓΛΩΣΣΑ - ΤΕΥΧΟΣ 3 |
Κατασκευές |
Κατασκευές της φύσης |
8 |
Φυσικοί πόροι: Διαχείριση απορριμμάτων |
|
Τηλεόραση |
Τα θετικά και τα αρνητικά |
36 |
Φυσικοί πόροι: Διαχείριση απορριμμάτων |
|
Τηλεόραση |
Τηλεόραση και διαφήμιση |
42 |
1)Φυσικοί πόροι: Διαχείριση απορριμμάτων- 2)Ταξιδεύοντας με ένα γιλέκο στη θάλασσα της παγκοσμιοποίησης |
|
Ταξίδια στο διάστημα |
Φανταστικά ταξίδια στο διάστημα |
83 |
1)Φυσικοί πόροι: Διαχείριση απορριμμάτων- 2)Ταξιδεύοντας με ένα γιλέκο στη θάλασσα της παγκοσμιοποίησης |
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ |
Ενότητα 1 Α΄ τεύχος |
Μάθημα 5 |
15 |
2)Ταξιδεύοντας με ένα γιλέκο στη θάλασσα της παγκοσμιοποίησης 3)φυσικοί πόροι: Διαχείριση απορριμμάτων |
|
Ενότητα 1 |
Μάθημα 6 |
17 |
Μια θάλασσα για μας και τις μελλοντικές γενιές: Αλιεία-Τουρισμός |
|
Ενότητα 3 |
Μάθημα 15 |
43 |
1)Ταξιδεύοντας με ένα γιλέκο στη θάλασσα της παγκοσμιοποίησης 2)φυσικοί πόροι: Διαχείριση απορριμμάτων |
|
Ενότητα 4 |
Μάθημα 22 |
61 |
1)Ταξιδεύοντας με ένα γιλέκο στη θάλασσα της παγκοσμιοποίησης 2) Μια θάλασσα για μας και τις μελλοντικές γενιές: Αλιεία 3) Ταξιδεύοντας με ένα γιλέκο στη θάλασσα της παγκοσμιοποίησης |
|
Ενότητα 4 |
Μάθημα 23 |
63 |
1)Φυσικοί πόροι: Διαχείριση απορριμμάτων 2) Μια θάλασσα για μας και τις μελλοντικές γενιές: Αλιεία 3) Ταξιδεύοντας με ένα γιλέκο στη θάλασσα της παγκοσμιοποίησης |
|
Ενότητα 5 Β΄ τεύχος |
Μάθημα 27 |
13 |
Μια θάλασσα για μας και τις μελλοντικές γενιές: Αλιεία |
|
Ενότητα 5 |
Μάθημα 31 |
21 |
1)Φυσικοί πόροι: Διαχείριση απορριμμάτων 2) Ταξιδεύοντας με ένα γιλέκο στη θάλασσα της παγκοσμιοποίησης |
|
Ενότητα 6 |
Μάθημα 35 |
33 |
1)Ταξιδεύοντας με ένα γιλέκο στη θάλασσα της παγκοσμιοποίησης 2)φυσικοί πόροι: Διαχείριση απορριμμάτων |
|
Ενότητα 7 |
Μάθημα 36 |
39 |
Στον πηγαιμό για τους δημόσιους χώρους: μου προσφέρουν, τους προσέχω; |
|
Ενότητα 7 |
Μάθημα 37 |
41 |
Στον πηγαιμό για τους δημόσιους χώρους: μου προσφέρουν, τους προσέχω; |
|
Ενότητα 8 |
Μάθημα 47 |
65 |
Στον πηγαιμό για τους δημόσιους χώρους: μου προσφέρουν, τους προσέχω; |
|
Ενότητα 8 |
Μάθημα 48 |
67 |
Στον πηγαιμό για τους δημόσιους χώρους: μου προσφέρουν, τους προσέχω; |
|
Ενότητα 8 |
Μάθημα 51 |
73 |
Φυσικοί πόροι: Διαχείριση απορριμμάτων |
|
Ενότητα 8 |
Μάθημα 52 |
75 |
Μια θάλασσα για μας και τις μελλοντικές γενιές: Αλιεία |
ΦΥΣΙΚΗ- ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΩΝ |
Ενέργεια |
Όλη η ενότητα |
40 |
1)Ταξιδεύοντας με ένα γιλέκο στη θάλασσα της παγκοσμιοποίησης 2)Φυσικοί πόροι: Διαχείριση απορριμμάτων |
ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ |
Β΄Ενότητα |
Οι ακτές της Ελλάδας |
32 |
Μια θάλασσα για μας και τις μελλοντικές γενιές: Αλιεία |
|
Β΄Ενότητα |
Οι θάλασσες της Ελλάδας |
35 |
Μια θάλασσα για μας και τις μελλοντικές γενιές: Αλιεία |
|
Β΄Ενότητα |
Μεγάλα νησιωτικά συμπλέγματα και νησιά της Ελλάδας |
38 |
Μια θάλασσα για μας και τις μελλοντικές γενιές: Αλιεία |
|
Β΄Ενότητα |
Η ζωή στα νησιά |
42 |
1)Το λιμάνι του Πειραιά 2)Μια θάλασσα για μας και τις μελλοντικές γενιές: Αλιεία |
|
Β΄Ενότητα |
Οι παραθαλάσσιοι οικισμοί της Ελλάδας |
44 |
1)Το λιμάνι του Πειραιά 2)Μια θάλασσα για μας και τις μελλοντικές γενιές: Αλιεία |
|
Γ΄Ενότητα |
Τα μεγάλα αστικά κέντρα της Ελλάδας |
103 |
1)Το λιμάνι του Πειραιά 2)Ταξιδεύοντας με ένα γιλέκο στη θάλασσα της παγκοσμιοποίησης |
|
Γ΄Ενότητα |
Η βιομηχανική παραγωγή στην Ελλάδα |
127 |
Ταξιδεύοντας με ένα γιλέκο στη θάλασσα της παγκοσμιοποίησης |
|
Γ΄Ενότητα |
Οι υπηρεσίες στην Ελλάδα |
130 |
Το λιμάνι του Πειραιά |
|
Γ΄Ενότητα |
Οι συγκοινωνίες στην Ελλάδα |
133 |
Το λιμάνι του Πειραιά |
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ |
Α΄Ενότητα |
Περικλής, πολίτης Αθηναίος |
20 |
Το λιμάνι του Πειραιά |
|
Α΄Ενότητα |
Είμαστε πολίτες της Ελλάδας, της Ευρώπης και του κόσμου |
28 |
1)Φυσικοί πόροι: Διαχείριση απορριμμάτων 2)Ταξιδεύοντας με ένα γιλέκο στη θάλασσα της παγκοσμιοποίησης |
|
Α΄Ενότητα |
Είναι και δική μου δουλειά; |
34 |
1)Φυσικοί πόροι: Διαχείριση απορριμμάτων 2)Ταξιδεύοντας με ένα γιλέκο στη θάλασσα της παγκοσμιοποίησης |
|
Β΄Ενότητα |
Γνωρίζουμε τα δικαιώματά μας, αναλαμβάνουμε τις υποχρεώσεις μας |
46 |
1)Το λιμάνι του Πειραιά 2)Στον πηγαιμό για τους δημόσιους χώρους. Μου προσφέρουν, τους προσέχω; 3)Ταξιδεύοντας με ένα γιλέκο στη θάλασσα της παγκοσμιοποίησης |
|
Β΄Ενότητα |
Υπερασπιζόμαστε τα δικαιώματά μας |
49 |
Ταξιδεύοντας με ένα γιλέκο στη θάλασσα της παγκοσμιοποίησης |
|
Β΄Ενότητα |
Η ελληνική πολιτεία προστατεύει τα δικαιώματά μας |
53 |
1)Το λιμάνι του Πειραιά 2)Στον πηγαιμό για τους δημόσιους χώρους. Μου προσφέρουν, τους προσέχω; 3)Ταξιδεύοντας με ένα γιλέκο στη θάλασσα της παγκοσμιοποίησης |
|
Γ΄Ενότητα |
Τι είναι Δημοκρατία; |
62 |
1)Το λιμάνι του Πειραιά 2)Στον πηγαιμό για τους δημόσιους χώρους. Μου προσφέρουν, τους προσέχω; 3)Ταξιδεύοντας με ένα γιλέκο στη θάλασσα της παγκοσμιοποίησης |
|
Γ΄Ενότητα |
Η Δημοκρατία στην καθημερινή μας ζωή |
71 |
1)Το λιμάνι του Πειραιά 2)Στον πηγαιμό για τους δημόσιους χώρους. Μου προσφέρουν, τους προσέχω; 3)Ταξιδεύοντας με ένα γιλέκο στη θάλασσα της παγκοσμιοποίησης |
|
Δ΄Ενότητα |
Οι αποφάσεις στο Δήμο |
83 |
Στον πηγαιμό για τους δημόσιους χώρους. Μου προσφέρουν, τους προσέχω; |
|
Δ΄Ενότητα |
Ο ενεργός πολίτης αποφασίζει, συμμετέχει και δρα |
85 |
Ταξιδεύοντας με ένα γιλέκο στη θάλασσα της παγκοσμιοποίησης |
ΑΓΓΛΙΚΑ |
Unit 3 |
Talking about a city in Greece |
45 |
Το λιμάνι του Πειραιά |
|
Unit 3 |
My work can make a difference |
70 |
Ταξιδεύοντας με ένα γιλέκο στη θάλασσα της παγκοσμιοποίησης |
ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΑΓΩΓΗ |
Ένατη ζώνη έως Δέκατη έκτη ζώνη |
Δραματοποίηση: Θεατρική παράσταση |
57-99 |
Όλα τα προγράμματα του ΚΠΕ μπορούν να δώσουν έναυσμα για δραματοποίηση και προετοιμασία παράστασης στο σχολείο |
ΤΑΞΗ ΕΚΤΗ (ΣΤ) |
||||
ΜΑΘΗΜΑ |
ΕΝΟΤΗΤΑ |
ΚΕΦΑΛΑΙΟ |
ΣΕΛΙΔΑ |
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΠΕ |
ΓΛΩΣΣΑ- ΤΕΥΧΟΣ 1 |
Ενότητα 1 |
Ο Θαλασσοπόρος |
7 |
1)Ταξιδεύοντας με ένα γιλέκο στη θάλασσα της παγκοσμιοποίησης 2)Μια θάλασσα για μας και τις μελλοντικές γενιές:Αλιεία |
|
Ενότητα 2 |
Κύριε, μας ενοχλείτε |
32 |
Στον πηγαιμό για τους Δημόσιους χώρους. Μου προσφέρουν, τους προσέχω; |
|
Ενότητα 4 |
Η πολύ λαίμαργη φάλαινα που έφαγε τη θάλασσα |
47 |
1) Μια θάλασσα για μας και τις μελλοντικές γενιές:Αλιεία 2) Φυσικοί πόροι: Διαχείριση απορριμμάτων |
|
Ενότητα 6 |
Αυτόχθονες λαοί |
80 |
Ταξιδεύοντας με ένα γιλέκο στη θάλασσα της παγκοσμιοποίησης |
|
Ενότητα 6 |
Αιολική γη |
86 |
Ταξιδεύοντας με ένα γιλέκο στη θάλασσα της παγκοσμιοποίησης |
ΓΛΩΣΣΑ- ΤΕΥΧΟΣ 2 |
Ενότητα 9 |
Λιλιπούπολη |
41 |
Φυσικοί πόροι: Διαχείριση απορριμμάτων |
|
Ενότητα 9 |
Από το χαλκό στο γυαλί |
46 |
Φυσικοί πόροι: Διαχείριση απορριμμάτων |
|
Ενότητα 10 |
Δρόμο παίρνω…δρόμο αφήνω |
68 |
Στον πηγαιμό για τους Δημόσιους χώρους. Μου προσφέρουν, τους προσέχω; |
ΓΛΩΣΣΑ - ΤΕΥΧΟΣ 3 |
Ενότητα 13 |
Συνέντευξη με τον κύριο Μανόλη |
8 |
Μια θάλασσα για μας και τις μελλοντικές γενιές: Aλιεία-Τουρισμός |
|
Ενότητα 13 |
Συνέντευξη με τον Αντώνη |
10 |
Μια θάλασσα για μας και τις μελλοντικές γενιές: Aλιεία-Τουρισμός |
|
Ενότητα 16 |
Το άγαλμα που κρύωνε |
58 |
Ταξιδεύοντας με ένα γιλέκο στη θάλασσα της παγκοσμιοποίησης |
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ |
Ενότητα 3- Μάθημα 40 |
Συγκρίνω ποσοστά |
95 |
1) Μια θάλασσα για μας και τις μελλοντικές γενιές:Αλιεία 2)Φυσικοί πόροι: Διαχείριση απορριμμάτων 3)Ταξιδεύοντας με ένα γιλέκο στη θάλασσα της παγκοσμιοποίησης |
|
Ενότητα 3- Μάθημα 41 |
Παίζοντας με τα ποσοστά |
97 |
1)Μια θάλασσα για μας και τις μελλοντικές γενιές:Αλιεία 2)Φυσικοί πόροι: Διαχείριση απορριμμάτων 3)Ταξιδεύοντας με ένα γιλέκο στη θάλασσα της παγκοσμιοποίησης |
|
Ενότητα 3- Μάθημα 42 |
Ποσοστά της αλλαγής |
99 |
1)Μια θάλασσα για μας και τις μελλοντικές γενιές:Αλιεία 2)Φυσικοί πόροι: Διαχείριση απορριμμάτων 3)Ταξιδεύοντας με ένα γιλέκο στη θάλασσα της παγκοσμιοποίησης |
|
Ενότητα 3- Μάθημα 43 |
Από πού έρχομαι; |
101 |
1)Μια θάλασσα για μας και τις μελλοντικές γενιές:Αλιεία 2)Φυσικοί πόροι: Διαχείριση απορριμμάτων 3)Ταξιδεύοντας με ένα γιλέκο στη θάλασσα της παγκοσμιοποίησης |
|
Ενότητα 3- Μάθημα 44 |
Για να μη λέμε πολλά |
103 |
1)Μια θάλασσα για μας και τις μελλοντικές γενιές:Αλιεία 2)Φυσικοί πόροι: Διαχείριση απορριμμάτων 3)Ταξιδεύοντας με ένα γιλέκο στη θάλασσα της παγκοσμιοποίησης |
|
Ενότητα 4- Μάθημα 45 |
Αξίζει όσο χίλιες λέξεις |
109 |
1)Μια θάλασσα για μας και τις μελλοντικές γενιές:Αλιεία 2)Φυσικοί πόροι: Διαχείριση απορριμμάτων 3)Ταξιδεύοντας με ένα γιλέκο στη θάλασσα της παγκοσμιοποίησης |
|
Ενότητα 4- Μάθημα 46 |
Η ώρα των αποφάσεων |
111 |
1)Μια θάλασσα για μας και τις μελλοντικές γενιές:Αλιεία 2)Φυσικοί πόροι: Διαχείριση απορριμμάτων 3)Ταξιδεύοντας με ένα γιλέκο στη θάλασσα της παγκοσμιοποίησης |
|
Ενότητα 4- Μάθημα 47 |
Το πήρες το μήνυμα; |
113 |
1)Μια θάλασσα για μας και τις μελλοντικές γενιές:Αλιεία 2)Φυσικοί πόροι: Διαχείριση απορριμμάτων 3)Ταξιδεύοντας με ένα γιλέκο στη θάλασσα της παγκοσμιοποίησης |
|
Ενότητα 4- Μάθημα 48 |
Ο Προκρούστης των αριθμών |
115 |
1)Μια θάλασσα για μας και τις μελλοντικές γενιές:Αλιεία 2)Φυσικοί πόροι: Διαχείριση απορριμμάτων 3)Ταξιδεύοντας με ένα γιλέκο στη θάλασσα της παγκοσμιοποίησης |
|
Ενότητα 5- Μάθημα 49 |
Πόσο μακριά είπες; |
119 |
1)Μια θάλασσα για μας και τις μελλοντικές γενιές:Αλιεία 2)Φυσικοί πόροι: Διαχείριση απορριμμάτων 3)Ταξιδεύοντας με ένα γιλέκο στη θάλασσα της παγκοσμιοποίησης |
|
Ενότητα 5- Μάθημα 50 |
Η ώρα των αποφάσεων |
121 |
1) Μια θάλασσα για μας και τις μελλοντικές γενιές:Αλιεία 2)Φυσικοί πόροι: Διαχείριση απορριμμάτων 3)αξιδεύοντας με ένα γιλέκο στη θάλασσα της παγκοσμιοποίησης |
|
Ενότητα 5- Μάθημα 51 |
Σταμάτα μια στιγμή |
123 |
1) Μια θάλασσα για μας και τις μελλοντικές γενιές:Αλιεία 2)Φυσικοί πόροι: Διαχείριση απορριμμάτων 3)Ταξιδεύοντας με ένα γιλέκο στη θάλασσα της παγκοσμιοποίησης |
|
Ενότητα 5- Μάθημα 52 |
Όσο-όσο |
125 |
1) Μια θάλασσα για μας και τις μελλοντικές γενιές:Αλιεία 2)Φυσικοί πόροι: Διαχείριση απορριμμάτων 3)Ταξιδεύοντας με ένα γιλέκο στη θάλασσα της παγκοσμιοποίησης |
ΦΥΣΙΚΗ- ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΩΝ |
Ενέργεια |
Όλη η ενότητα |
20 |
1)Ταξιδεύοντας με ένα γιλέκο στη θάλασσα της παγκοσμιοποίησης 2)Φυσικοί πόροι: Διαχείριση απορριμμάτων |
|
Οικοσυστήματα |
Όλη η ενότητα |
98 |
1) Μια θάλασσα για μας και τις μελλοντικές γενιές:Αλιεία 2)Φυσικοί πόροι: Διαχείριση απορριμμάτων 3)Ταξιδεύοντας με ένα γιλέκο στη θάλασσα της παγκοσμιοποίησης |
ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ |
Β ΄Ενότητα |
Ωκεανοί και θάλασσες |
32 |
Μια θάλασσα για μας και τις μελλοντικές γενιές: Αλιεία |
|
Β ΄Ενότητα |
Οι ανθρώπινες δραστηριότητες ως παράγοντας μεταβολών στην επιφάνεια της γης |
61 |
1)Φυσικοί πόροι: Διαχείριση απορριμμάτων 2)Ταξιδεύοντας με ένα γιλέκο στη θάλασσα της παγκοσμιοποίησης |
|
Δ ΄Ενότητα |
Αφρική- Όλη η ενότητα |
125 |
1)Φυσικοί πόροι: Διαχείριση απορριμμάτων 2)Ταξιδεύοντας με ένα γιλέκο στη θάλασσα της παγκοσμιοποίησης |
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ |
2η θεματική ενότητα |
Το πολίτευμα και οι μορφές του |
43 |
Το λιμάνι του Πειραιά |
|
2η θεματική ενότητα |
Το δημοκρατικό πολίτευμα |
45 |
Το λιμάνι του Πειραιά |
|
2η θεματική ενότητα |
Δικαιώματα και υποχρεώσεις του πολίτη |
54 |
Στον πηγαιμό για τους Δημόσιους χώρους. Μου προσφέρουν, τους προσέχω; |
|
4η θεματική ενότητα |
Παγκόσμια προβλήματα |
81 |
1)Φυσικοί πόροι: Διαχείριση απορριμμάτων 2)Ταξιδεύοντας με ένα γιλέκο στη θάλασσα της παγκοσμιοποίησης |
|
4η θεματική ενότητα |
Ο ρόλος των διεθνών οργανισμών |
83 |
1)Φυσικοί πόροι: Διαχείριση απορριμμάτων 2)Ταξιδεύοντας με ένα γιλέκο στη θάλασσα της παγκοσμιοποίησης |
|
4η θεματική ενότητα |
Η Οικουμενική Διαχείριση των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου |
89 |
Ταξιδεύοντας με ένα γιλέκο στη θάλασσα της παγκοσμιοποίησης |
|
4η θεματική ενότητα |
Τα δικαιώματα του παιδιού |
93 |
Ταξιδεύοντας με ένα γιλέκο στη θάλασσα της παγκοσμιοποίησης |
ΑΓΓΛΙΚΑ |
Unit 1 |
A Geography project |
10 |
Ταξιδεύοντας με ένα γιλέκο στη θάλασσα της παγκοσμιοποίησης |
|
Unit 2 |
At the supermarket |
14 |
Φυσικοί πόροι: Διαχείριση απορριμμάτων |
|
Unit 9 |
An earth day story |
98 |
Μια θάλασσα για μας και τις μελλοντικές γενιές: Αλιεία |
|
Unit 9 |
Save the endangered species |
102 |
Μια θάλασσα για μας και τις μελλοντικές γενιές: Αλιεία |
|
Unit 9 |
The awful five |
106 |
1)Φυσικοί πόροι: Διαχείριση απορριμμάτων 2)Ταξιδεύοντας με ένα γιλέκο στη θάλασσα της παγκοσμιοποίησης |
ΙΣΤΟΡΙΑ |
Α΄Ενότητα |
Από τις γεωγραφικές ανακαλύψεις στο Διαφωτισμό |
16 |
Ταξιδεύοντας με ένα γιλέκο στη θάλασσα της παγκοσμιοποίησης |
ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΑΓΩΓΗ |
Ένατη ζώνη έως Δέκατη έκτη ζώνη |
Δραματοποίηση: Θεατρική παράσταση |
57-99 |
Όλα τα προγράμματα του ΚΠΕ μπορούν να δώσουν έναυσμα για δραματοποίηση και προετοιμασία παράστασης στο σχολείο |
ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ |
Ο κόσμος μας |
Όλη η ενότητα |
38-45 |
Όλα τα προγράμματα του ΚΠΕ έχουν στοιχεία που μπορούν να αποδοθούν μέσω καλλιτεχνικών δημιουργιών (κολάζ, ζωγραφική, πηλός, κατασκευές με διάφορα υλικά) στο σχολείο |
ΜΟΥΣΙΚΗ |
Ενότητα 22 |
Ο ήχος της θάλασσας |
65 |
Μια θάλασσα για μας και τις μελλοντικές γενιές: Αλιεία |